سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صبح امروز همزمان با سومین روز از هفته معلم در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ، مسئولان ادارات و جمعی از فرهنگیان زنگ سپاس معلم در مدارس شاهد پسرانه و دخترانه شهرستان حاجی آباد نواخته شد.

به گزارش کانون وبلاگ نویسان شهرستان حاجی آباد:  فرمانده سپاه حاجی آباد در این مراسم با تبریک به فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: در شرایط کنونی تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است و این معلمان هستند که با آموختن علم و دانش به جوانان آنان را برای فردای کشور آماده می‌ کنند.

سرهنگ اباذر سالاری با اشاره به اهمیت نهاد آموزش و پرورش در جامعه افزود: پایه و اساس تربیت در یک جامعه از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و معلمان در این زمینه نقشی اساسی را ایفا می‌کنند و معلمان با تربیت نسل جدید نقش ویژه ای در رشد و پرورش جوانان نسل کشور به عهده دارند.

وی تصریح کرد: علم‌آموزی ریشه در مبانی دین مبین اسلام دارد و متولی آن نیز معلمان می باشند که جامعه را در راستای رسیدن به اهداف بلند و عالی جامعه یاری می‌کنند.

سالاری افزود:زنگ سپاس معلم قدردانی دانش آموزان از معلمان است و همه جامعه ما مدیون معلمان هستند.

سرهنگ سالاری با بیان اینکه جایگاه معلمی جایگاه رفیعی است افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی بر اوج قله افتخار است و تولید علم می کند، این تولید علم مدیون زحمات معلمان می باشد.

وی تصریح کرد: معلمان باید برای تحقق‌ بخشی به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش خود را مضاعف کرده و قشر جوان و نوجوان را آماده خلق حماسه کنند زیرا در دین مبین اسلام معلم از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و شغل معلم هم جهت با شغل انبیا است.

در این مراسم دانش آموزان با اجرای برنامه های ویژه از معلمان خود قدردانی نمودند .

لازم به ذکر است این مراسم به همت کانون بسیج فرهنگیان و حوزه بسیج دانش آموزی شهید عباس زاده حاجی آباد برگزار شد.




تاریخ : یکشنبه 93/2/14 | 8:14 عصر | نویسنده : ناهید یوسفی | نظر

  • پست بای
  • کوفه
  • کارت شارژ همراه اول